Close Comment Creative Commons Donate Email Facebook Mobile Phone Podcast Print RSS Search Search Signal Twitter WhatsApp

Corrections

BBG Responds to ProPublica's Alhurra Investigation -- And We Have Some Questions for Them

Correction, June 30, 2008: This post originally stated that Alhurra had not received a "clean" financial audit. It has received such audits.

Alhurra Paid Former White House Aides, Washington Journalists

Correction, June 24, 2008: This article misstated the amount Amity Shlaes received $500 for an appearance on Alhurra. She received $300.

Lost in Translation: Alhurra -- America's Troubled Effort to Win Middle East Hearts and Minds

Correction, June 22, 2008: This post originally stated that Alhurra president Brian Conniff "sat in on a morning editorial meeting" conducted wholly in Arabic. Conniff actually stood outside the door of the room where the meeting was conducted. Also, an e-mail from Alberto Fernandez was incorrectly stated as being sent to Under Secretary of State Karen Hughes in May 2007. It was sent in March 2007. The story also incorrectly stated that according to one set of ratings, "Alhurra is the number four network in Iraq, behind Al-Jazeera, and two others." While Alhurra is number four, it ranks ahead of Al-Jazeera in those ratings. Finally, the story also incorrectly stated that James Glassman served for six months as chairman of the Broadcasting Board of Governors. He actually served for one year.

Follow ProPublica

Our Latest Stories

Current site Current page